Як швидко здати квартиру/будинок?
Підготовка
Коли йдете на побачення ви ретельно готуєтесь. Одягаєте красивий, чи не найкращий ваш одяг, йдете чистими, доглянутими, надушеними. В цей час - ви найкраща версія себе. Як мінімум в зовнішньому вигляді.
Ваше житло так само очікує на побачення. Воно очікує того з ким проведе наступні півроку-рік, а то й більше.
Тому воно, так само, повинно бути найкращою версією себе. І якщо у вас раніше не доходили руки до косметичного ремонту, то зараз саме час це зробити.
Також ви повинні розуміти про доцільність більш серйозних капіталовкладень. Якщо у вас квартира в хрущовці, то робити елітний ремонт там не варто. Ви не зможете запросити ту саму орендну плату, якщо зробите той самий ремонт в новобудові. Отже вкладені кошти себе не виправдають.
Необхідно зробити справними всю сантехніку (труби, змішувачі, ванна, душова кабіна, раковини, унітаз) та електрику (проводка, розетки, вимикачі). Обов'язково прибрати перед показами.
Бажано доукомплектувати квартиру до стандартного пакету, щоб були наявними та справними: бойлер, пральна машина, холодильник, роутер, ліжка, кухонний гарнітур, шафа. Без цих речей теж можна здати, але це буде важче і бажаючих буде менше. Отже ваше житло більше простоюватиме, а це щоденна втрата грошей, і ціна буде нижчою. Якщо ці втрати підсумувати, то вийде, що вам вигідніше докупити необхідні речі і ви ці кошти відіб'єте більшою орендною платою і меньшим простоєм.
Купувати щось понад стандартний пакет не рекомендовано. Ви ці вкладення не повернете. На вартість орендної платні наявність телевізора, тостера, килимів чи кавомашини сильно не вплине.
Фотозйомка
Напевно ви бачили фотографії номерів готелів. Все гарно доглянуто та прибрано. Такими мають бути і ваші фотографії.
Тому фотозйомку потрібно робити тільки після ретельного прибирання. Скрізь має бути чисто, речі на своїх місцях, нічого зайвого (дитячі речі, зубні щітки, магнітики на холодильнику, плакати, малюнки, піднята кришка унітаза, тощо).
Фотографуйте при наявності достатньої кількості світла. Найкраще це робити в день, кадри будуть мати природне освітлення і не матимуть темних кутів. В жодному разі не фотографуйте проти сонця, кадри вийдуть засвіченими.
Слідкуйте за тим, щоб камера була паралельно підлозі і у вас не завалювався горизонт. А також за тим щоб ви не потрапили в кадр.
Фотографувати потрібно в горизонтальному положенні камери і від грудей. Так буде меньше стелі в кадрі. Не змінюйте положення камери. Якщо почали фотографувати горизонтально, незважаючи ні на що так і фотографуйте.
Фотографуйте так, щоб в кадрі вміщувалась основна наповненість кімнати. Якщо все не влазить в один кадр, зробіть два знімки з різних ракурсів.
Додайте фотографії під'їзду, будинку, дитячого майданчику, двору, інших особливостей і переваг на, які варто звернути увагу майбутньому орендарю.
Першою розмістіть фотографію, яка вказує на найбільші переваги або особливості вашого житла. Для будинків - це, як правило фасад, для квартир - кухня.
На даний час, фотографії - це основна інформація на підставі якої орендар приймає рішення звертатись до вас чи ні. Як показує практика, більшість із них не читають текст. Лише заголовок, ключову інформацію про місцерозташування, кімнатність і ціну. Головний чинник прийняття рішення - це фотографії. Тому до них має бути особлива увага.
Оцінка
Оцінку нерухомості варто проводити порівнюючи із об'єктами, які вже здали в оренду і вони мають максимально схожі характеристики.
Не правильно порівнювати із об'єктами, які ще здаються. Бажане і дійсне можуть значно відрізнятись.
Через завищену оцінку ви втратите час. А кожен день - це втрачений прибуток. Через занижену оцінку - втратите гроші.
Так чи інакше, через помилку ви втрачатимете кошти. Зверніться до спеціалістів з оренди і вони вам підкажуть дійсні орієнтири.
Текст
Основну увагу сконцентруйте на заголовку. Його точно прочитають. По ньому, частково, будуть приймати рішення чи відкривати оголошення.
Заголовок повинен бути коротким із зазначенням кімнатності, площі і місцярозташування. Якщо є якась особливість (вид на море) або перевага (власний котел) - теж можете вказати.
Основний текст має відображати наповненість вашого житла, ваші вимоги та умови, оточення (магазини, школи, дитячі садки, тощо).
Не перевантажуйте і не пишіть великі тексти. У орендаря може зникнути бажання його читати. Тоді вам доведеться все знову повторювати по телефону.
Реклама
Ваша реклама має бути розміщена і поширена так і там, де її зможуть побачити ті люди, яких ви бажали б мати за своїх орендарів (цільова аудиторія). Це можуть бути:
Показ-презентація
Перед показом ви повинні були дотримуватись попередніх рекомендацій і підготувати житло до прийому. Все має бути прибраним та справним.
Ви теж повинні гарно виглядати. Адже орендарі обирають не лише житло, але й дивляться на власника, з яким тривалий час будуть спілкуватись. Ваша зовнішність і поведінка - це вагома зброя в переговорах.
Адекватних, спокійних, виважених людей цінують більше. У такого власника можуть швидше зняти житло або його можна дорожче здати. Це буде вашою перевагою.
Під час зустрічі розкажіть про те, чого орендар може не знати: як працює побутова техніка, чи все працює, чи тепло/прохолодно в квартирі, вартість комунальних послуг, хто сусіди, де найближчі магазини, аптеки, лікарні, дитячі садки та школи, де краще паркуватись і відпочивати, чого в жодному разі не варто робити.
Відмітьте ті переваги і вигоди, які матимуть мешканці, саме вони можуть зіграти ключову роль: поряд парк/садочок/школа/зупинка/магазин, низький поверх - незалежні від роботи ліфта, високий поверх - гарний вид, власний котел - економія на опаленні і тепло в будь-який час, тощо.
Навпаки, не варто вказувати на очевидні речі: що спальня - це спальня, лінолеум, то лінолеум. Не варто говорити про негативні моменти, які були в минулому і не відомо чи повторяться: сусід зверху колись затопив, довгий час ламався ліфт, в 90-х тут були розбірки, на цьому дивані у нас була перша шлюбна ніч і т.д.
Весь час слідкуйте за реакцією орендарів. Якщо вони виглядають враженими, захопленими і по всьому видно, що їм подобається, для вас це можливість відкинути будь-які спроби торгів і максимально просунути власні умови щодо оренди. Якщо їх реакція вам не зрозуміла, запитайте чи підходить їм квартира/будинок. В будь-якому випадку вам потрібна ясність і ви повинні розуміти чи варто розраховувати на них.
Зі свого боку не показуйте вашу позитивну чи негативну реакцію аби цим не скористались і не образились відповідно.
Для того, щоб вести аргументовані торги, ви маєте гарно знати ринок оренди в вашій локації і вашому сегменті. Тоді вас не зможуть посунути по ціні привівши приклад іншого житла. Оскільки ви будете обізнані з їх ситуацією і озброєні контраргументами.
Але й не впирайтесь до останнього. Можливо ваша оцінка вартості оренди була надто оптимістичною. А простій вам дуже не вигідний. Кожен день - це декілька сот гривень. Ваша задача - не чекати заявленої вами вартості, а максимально швидко здати прийнятним для вас орендарям. Зиск від щомісячних орендних платежів більший ніж довготривале очікування.
Приклад. Заявлена оренда - 10000 грн. Пропозиція від орендарів - 9500 грн. Якщо взяти за середній термін оренди 1 рік, то втрата від такої пропозиції складе 6000 грн.
Розрахунок: 10000 - 9500 = 500 грн. х 12 міс. = 6000 грн./рік.
Допустимий періоди простою в даному випадку складе 18 днів.
Розрахунок. Вартість 1 дня простою = 10000 грн/30 днів = 333 грн./день. Кількість днів за яких простій буде дорівнювати втратам від недоотримання орендної плати = 6000 грн./ 333 грн./день = 18 днів.
Отже, якщо квартира буде більше експонуватися, це вже буде втратою вигоди для власника.
Коли йдете на побачення ви ретельно готуєтесь. Одягаєте красивий, чи не найкращий ваш одяг, йдете чистими, доглянутими, надушеними. В цей час - ви найкраща версія себе. Як мінімум в зовнішньому вигляді.
Ваше житло так само очікує на побачення. Воно очікує того з ким проведе наступні півроку-рік, а то й більше.
Тому воно, так само, повинно бути найкращою версією себе. І якщо у вас раніше не доходили руки до косметичного ремонту, то зараз саме час це зробити.
Також ви повинні розуміти про доцільність більш серйозних капіталовкладень. Якщо у вас квартира в хрущовці, то робити елітний ремонт там не варто. Ви не зможете запросити ту саму орендну плату, якщо зробите той самий ремонт в новобудові. Отже вкладені кошти себе не виправдають.
Необхідно зробити справними всю сантехніку (труби, змішувачі, ванна, душова кабіна, раковини, унітаз) та електрику (проводка, розетки, вимикачі). Обов'язково прибрати перед показами.
Бажано доукомплектувати квартиру до стандартного пакету, щоб були наявними та справними: бойлер, пральна машина, холодильник, роутер, ліжка, кухонний гарнітур, шафа. Без цих речей теж можна здати, але це буде важче і бажаючих буде менше. Отже ваше житло більше простоюватиме, а це щоденна втрата грошей, і ціна буде нижчою. Якщо ці втрати підсумувати, то вийде, що вам вигідніше докупити необхідні речі і ви ці кошти відіб'єте більшою орендною платою і меньшим простоєм.
Купувати щось понад стандартний пакет не рекомендовано. Ви ці вкладення не повернете. На вартість орендної платні наявність телевізора, тостера, килимів чи кавомашини сильно не вплине.
Фотозйомка
Напевно ви бачили фотографії номерів готелів. Все гарно доглянуто та прибрано. Такими мають бути і ваші фотографії.
Тому фотозйомку потрібно робити тільки після ретельного прибирання. Скрізь має бути чисто, речі на своїх місцях, нічого зайвого (дитячі речі, зубні щітки, магнітики на холодильнику, плакати, малюнки, піднята кришка унітаза, тощо).
Фотографуйте при наявності достатньої кількості світла. Найкраще це робити в день, кадри будуть мати природне освітлення і не матимуть темних кутів. В жодному разі не фотографуйте проти сонця, кадри вийдуть засвіченими.
Слідкуйте за тим, щоб камера була паралельно підлозі і у вас не завалювався горизонт. А також за тим щоб ви не потрапили в кадр.
Фотографувати потрібно в горизонтальному положенні камери і від грудей. Так буде меньше стелі в кадрі. Не змінюйте положення камери. Якщо почали фотографувати горизонтально, незважаючи ні на що так і фотографуйте.
Фотографуйте так, щоб в кадрі вміщувалась основна наповненість кімнати. Якщо все не влазить в один кадр, зробіть два знімки з різних ракурсів.
Додайте фотографії під'їзду, будинку, дитячого майданчику, двору, інших особливостей і переваг на, які варто звернути увагу майбутньому орендарю.
Першою розмістіть фотографію, яка вказує на найбільші переваги або особливості вашого житла. Для будинків - це, як правило фасад, для квартир - кухня.
На даний час, фотографії - це основна інформація на підставі якої орендар приймає рішення звертатись до вас чи ні. Як показує практика, більшість із них не читають текст. Лише заголовок, ключову інформацію про місцерозташування, кімнатність і ціну. Головний чинник прийняття рішення - це фотографії. Тому до них має бути особлива увага.
Оцінка
Оцінку нерухомості варто проводити порівнюючи із об'єктами, які вже здали в оренду і вони мають максимально схожі характеристики.
Не правильно порівнювати із об'єктами, які ще здаються. Бажане і дійсне можуть значно відрізнятись.
Через завищену оцінку ви втратите час. А кожен день - це втрачений прибуток. Через занижену оцінку - втратите гроші.
Так чи інакше, через помилку ви втрачатимете кошти. Зверніться до спеціалістів з оренди і вони вам підкажуть дійсні орієнтири.
Текст
Основну увагу сконцентруйте на заголовку. Його точно прочитають. По ньому, частково, будуть приймати рішення чи відкривати оголошення.
Заголовок повинен бути коротким із зазначенням кімнатності, площі і місцярозташування. Якщо є якась особливість (вид на море) або перевага (власний котел) - теж можете вказати.
Основний текст має відображати наповненість вашого житла, ваші вимоги та умови, оточення (магазини, школи, дитячі садки, тощо).
Не перевантажуйте і не пишіть великі тексти. У орендаря може зникнути бажання його читати. Тоді вам доведеться все знову повторювати по телефону.
Реклама
Ваша реклама має бути розміщена і поширена так і там, де її зможуть побачити ті люди, яких ви бажали б мати за своїх орендарів (цільова аудиторія). Це можуть бути:
- загальновідомі інтернет сайти;
- цільові групи в Вайбері, Телеграмі, Фейсбуці;
- ваше особисте спілкування з друзями і знайомими, в колі яких можуть бути потенційні орендарі;
- розклейка оголошень, розміщення банеру чи таблички на або поряд з вашим житлом, а також поширення листівок в вашому районі та в районах місцезнаходження вашої цільової аудиторії;
- звернення до Агентства нерухомості, яке має свою клієнтську базу та може допомогти з пошуком прийнятних орендарів.
Показ-презентація
Перед показом ви повинні були дотримуватись попередніх рекомендацій і підготувати житло до прийому. Все має бути прибраним та справним.
Ви теж повинні гарно виглядати. Адже орендарі обирають не лише житло, але й дивляться на власника, з яким тривалий час будуть спілкуватись. Ваша зовнішність і поведінка - це вагома зброя в переговорах.
Адекватних, спокійних, виважених людей цінують більше. У такого власника можуть швидше зняти житло або його можна дорожче здати. Це буде вашою перевагою.
Під час зустрічі розкажіть про те, чого орендар може не знати: як працює побутова техніка, чи все працює, чи тепло/прохолодно в квартирі, вартість комунальних послуг, хто сусіди, де найближчі магазини, аптеки, лікарні, дитячі садки та школи, де краще паркуватись і відпочивати, чого в жодному разі не варто робити.
Відмітьте ті переваги і вигоди, які матимуть мешканці, саме вони можуть зіграти ключову роль: поряд парк/садочок/школа/зупинка/магазин, низький поверх - незалежні від роботи ліфта, високий поверх - гарний вид, власний котел - економія на опаленні і тепло в будь-який час, тощо.
Навпаки, не варто вказувати на очевидні речі: що спальня - це спальня, лінолеум, то лінолеум. Не варто говорити про негативні моменти, які були в минулому і не відомо чи повторяться: сусід зверху колись затопив, довгий час ламався ліфт, в 90-х тут були розбірки, на цьому дивані у нас була перша шлюбна ніч і т.д.
Весь час слідкуйте за реакцією орендарів. Якщо вони виглядають враженими, захопленими і по всьому видно, що їм подобається, для вас це можливість відкинути будь-які спроби торгів і максимально просунути власні умови щодо оренди. Якщо їх реакція вам не зрозуміла, запитайте чи підходить їм квартира/будинок. В будь-якому випадку вам потрібна ясність і ви повинні розуміти чи варто розраховувати на них.
Зі свого боку не показуйте вашу позитивну чи негативну реакцію аби цим не скористались і не образились відповідно.
Для того, щоб вести аргументовані торги, ви маєте гарно знати ринок оренди в вашій локації і вашому сегменті. Тоді вас не зможуть посунути по ціні привівши приклад іншого житла. Оскільки ви будете обізнані з їх ситуацією і озброєні контраргументами.
Але й не впирайтесь до останнього. Можливо ваша оцінка вартості оренди була надто оптимістичною. А простій вам дуже не вигідний. Кожен день - це декілька сот гривень. Ваша задача - не чекати заявленої вами вартості, а максимально швидко здати прийнятним для вас орендарям. Зиск від щомісячних орендних платежів більший ніж довготривале очікування.
Приклад. Заявлена оренда - 10000 грн. Пропозиція від орендарів - 9500 грн. Якщо взяти за середній термін оренди 1 рік, то втрата від такої пропозиції складе 6000 грн.
Розрахунок: 10000 - 9500 = 500 грн. х 12 міс. = 6000 грн./рік.
Допустимий періоди простою в даному випадку складе 18 днів.
Розрахунок. Вартість 1 дня простою = 10000 грн/30 днів = 333 грн./день. Кількість днів за яких простій буде дорівнювати втратам від недоотримання орендної плати = 6000 грн./ 333 грн./день = 18 днів.
Отже, якщо квартира буде більше експонуватися, це вже буде втратою вигоди для власника.
Як дорого здати квартиру /нерухомість?
По-перше, використайте всі рекомендації вище.
По-друге, вартість не повинна перевищувати аналоги. Краще, щоб була дещо меншою - на 10-20%.
По-третє, вся ваша рекламна активність має бути випущена в короткий проміжок часу - 2-3 дні.
По-четверте, сконцентруйте всі покази на один день. Щоб вони щільно йшли один за одним. І орендарі бачили, що є інші бажаючі винайняти ваше житло.
По-п'яте, будьте готові стояти до останнього, не приймати першу пропозицію. Показати всім. Обробити всі пропозиції. І далі вести перемовини по підняттю вартості, приймаючі відповідні пропозиції від орендарів.
Доведено - для ефективних торгів вгору, достатньо всього двох зацікавлених осіб.
Цей метод рекомендується використовувати для найбільш затребуваного - бюджетного житла. На об'єкти на, які існує стійкий, значний попит. Не рекомендується для елітного, унікального житла, для заміських будинків.
По-друге, вартість не повинна перевищувати аналоги. Краще, щоб була дещо меншою - на 10-20%.
По-третє, вся ваша рекламна активність має бути випущена в короткий проміжок часу - 2-3 дні.
По-четверте, сконцентруйте всі покази на один день. Щоб вони щільно йшли один за одним. І орендарі бачили, що є інші бажаючі винайняти ваше житло.
По-п'яте, будьте готові стояти до останнього, не приймати першу пропозицію. Показати всім. Обробити всі пропозиції. І далі вести перемовини по підняттю вартості, приймаючі відповідні пропозиції від орендарів.
Доведено - для ефективних торгів вгору, достатньо всього двох зацікавлених осіб.
Цей метод рекомендується використовувати для найбільш затребуваного - бюджетного житла. На об'єкти на, які існує стійкий, значний попит. Не рекомендується для елітного, унікального житла, для заміських будинків.
Юридичні консультації та послуги з нерухомості - https://stargorod.kiev.ua/poslugy-nerukhomist-stargorod